För er - Vardag. För mig - BIG SUCESS!


Idag är jag modig.
Duktig är jag också.
Och tålig.

Jag köpte ett par jeans på bikbok förra året, som jag ändast hann använda en gång (och det var på valborg när jag däckade och blev hemskjutsad i snutbil, btw) och efter det blev jag för tjock.
Jag älskar dem jeansen, och har varit jätteledsen över att de bara ligger och skräpar i garderoben (som förövrigt ALLA mina jeans gör!)
Ibland får jag för mig att prova nämnda par jeans; "Kanske kommer jag ihåg fel? De kanske bara är liiiite för små.."
Men det är de ju förstås inte.
De är så små att det kräver ALL MIN KRAFT för att dra på mig dem. Lång tid tar det också.
De är så små att det krävs änne mer kraft (från sisådär 300 bumbibjörnar) för att stänga dem.
De är så små att det krävs ett skärp för att förhindra att knappen lossnar, skjuts iväg och träffar någon i pannan.

Ja, de är riktigt små helt enkelt.
Förutom det så ser de hemska ut på min kropp som den ser ut idag!
Magen hänger över kanten som en jävla rissäck - inte vackert.


Men idag har jag bestämt mig för att ha på mig dem iallafall.
Ett långt linne får täcka linningen, så ser det inte så hemskt ut...
Det är första gången sedan valborg förra året som jag har jeans på mig (!) förutom mina svarta jeans, men de var fatkiskt väldigt förstora när jag köpte dem!

Det jobbiga är att jag glömde bort att gå på toa INNAN jag drog på mig dem, så frågan är om jag kommer lyckas igen. ;)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0