BTW...

Föresten så har jag tappat bort mitt lösenord på hamsterpaj..

För några dagar sedan fick alla ordningsvakter en order om att byta lösen, så det gjorde jag.
Men sedan försvann en funktion för mig, och en annan OV trodde igår att det kanske berodde på att jag inte bytt lösen än.
Men det hade jag ju!
Eller hade jag?
Med mitt dåliga minne var jag inte säker, så jag loggar ut och provar logga in genom att skriva mitt gamla lösenord för hand.
Och det funkar.. Inte.

Alltså hade jag bytt lösenord, bra än så länge.

Nu kommer problemet.
FF brukar alltid fråga om man vill spara skiten när man skriver in ett nytt lösenord, detta kom dock inte upp när jag försökte logga in.
Sedan försökte jag logga in som vanligt (bara trycka på [logga in] med andra ord.). Men det gick inte.
Firefox sparade mitt gamla lösenord igen, och mitt nya är BORTA!
Så jag kan inte logga in.. :(

KLANTARSEL!!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0