-.-

Jag har en skitdag idag.

För det första kom jag inte iväg till skolan, hara bara suttit och gråtit hela dagen.
Jag har en "fuldag" vilket för mig innebär att jag är fulast i hela världen, jag är så ful att jag inte kan gå ut, eller ens se en spegel, utan att brista ut i gråt.
Fånigt, och jag är inte ens särskilt ytlig egentligen - men det är såhär det är att lida av Dysmorfofobi (Body Dysmorphic Disorder)

Sedan bestämmer sig soc för att Tom bara ska få hälften av de pengarna han alltid har fått - Eftersom jag bor hos honom!
Är de så idiotiska!?
Jag menar; Tom och hans pappa frågade ju båda två rakt ut om jag fick bo där och de svarade, och jag citerar:
"Så länge Vi inte betalar lägenheten spelar det ingen roll för oss om vem som bor där."

Med andra ord så bryr de sig inte ett skit om huruvida jag eller någon annan bor med Tom i hans lägenhet eftersom De inte betalar den. Andra saker hade det varit ifall Tom hade sökt bidrag för att betala hyran.

Dessutom, VARFÖR skulle Tom få mindre pengar nu för att jag bor där?
Borde han inte ha fått FAN så mycket mindre pengar då han var inneboende hos min mamma? Då var vi ändå FYRA stycken som delade på schampookostnader och blahablaha!?
HUR FAN TÄNKER DE!?!?

Till råga på allt kom jag på att jag hade en tid bokad för provtagning imorse. Den missade jag. Yay.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0