Perfekta julklappen...

Nu när snön faller så kommer julkänslorna smygandes..

Sitter och funderar på julen, vart ska vi ställa julgranen vi fått av min syster, hur ska vi fira och - Vad skulle jag vilja ge mig själv i julklapp?

Ja, ge mig själv - för jag gillar egentligen inte att få saker, känner mig rätt dålig och oförtjänt av julklappar och födelsedagspresenter. Det beror nog mestadels på att jag aldrig haft råd att köpa julklappar.
Julen handlar om att ge, men ändå så slutar varje jul med att jag har fått en massa fina saker.
När jag blir rik ska ge bort så jävla mycket julklappar.
Jag älskar att ge.

Jaja, två av frågorna är egentligen redan besvarade - julgranen ska stå snett bakom soffan och vi firar väl jul precis som vi brukar göra, fast idag startar vi med en frukost i egna lägenheten. MYYYS!

Så då återstår frågan; Vad vill jag ha i julklapp?

Enkelt, en träningsmaskin.
En sådan där som man står på och viftar med handtagen samtidigt som fötterna rör sig i en oval rörelse.
Äsch, kan inte förklara - ska se om jag hittar en bild...



Ja, en bild hittade jag, en sån här sak skulle jag vilja ha.
Fast en billig. Har inte hittat några som är tillräckligt billiga för mig än..
Kommer troligtvis aldrig få råd. -.-

Vilka märken finns det, känner till orbitrek och.. hm. jag vet att jag känner till ett till märke som gör sådana här träningsmaskiner, men minns inte.
Ja, anyways så skulle en sådan här typ av träningsmaskin vara perfekt.

Jag skulle stå framför TV'n och träna EVERYDAY.


Vad vill ni ha i julklapp?

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0