Jäkla konstigt.. :S

Igår satt jag och kollade på TV som vanligt, klockan var strax efter tolv på natten och det var någon komedi på tablån.
Plötsligt kommer ett felmeddelande upp; "Ingen eller svag signal"
Samma på alla kanaler. (1,2,4 och 6)
Jaja, det kanske är storm så sändningen störs?
Efter en stund funkar det igen.

Tänkte inte mer på det förns jag skulle byta kanal från sexan till fyran, trycker på fyra, väntar... Inget händer.
Provar ett par gånger, funkar ej. Provar med ettan och tvåan, funkar inte heller.

Öppnar TV-guiden (en integrerad i boxen) för att se vad det är på fyran - men fyran finns inte i listan! :O
Tittar närmre och ser att även ettan och tvåan är borta (för att inte tala om alla andra random kanaler som försvunnit)

Ett femtiotal kanaler har bara av ingen anledning alls raderats från våran TV-box!?
Jag kan inte kolla på fyran längre!?
Jag fattar inte!

Nu har jag alltså bara en enda kanal - sexan.
Iof rolig, men ibland vill man ju inte se det som står på tablån. ;(

Kommentarer
Postat av: anna

testa sök om kanalerna på nytt de funkar då

2008-11-25 @ 19:04:04

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0