Det tål att sägas igen: Im a rockstar! \,,/.

Vi gick som sagt in i rummet som var avsett för Guitar Hero-spelande, där sitter det en snubbe och spelar Through the Fire and the Flames på expert - SVÅRT! Jag känner mig redan utklassad, ofta man vågar spela mot folk som är så bra!?
Tom spelar några gånger mot någon och sedan får jag spela, tror jag vann..
Spelade mot en kille som var rätt mycket yngre än mig.

Lämnar rummet en stund och när jag kommer in så sitter den där killen som var så bra och väntar på en motståndare, så jag frågar om vi ska spela.
Först väljer han en låt, och det blir en låt som jag aldrig har ens hört!
Inte helt otippat så förlorar jag, men jag tänker skylla på det att jag inte känner igen låten och DESSUTOM så är jag ovan med gitarren! Det var en sådan där röd som ser ut som en mer klassisk el-gitarr. Helt plastig och mycket mindre än våran gitarr.. ;(

Jag väljer låten "Paint it black" - Tror han tyckte jag var lite dålig, för han försökte typ varna mig från att välja den.. :P
"Den är väldigt svår", sade han!
Men men, jag tycker den låten är enkel, har klarat den på expert en gång tidigare, så jag väljer den!
OCH VINNER! :D

Ett - ett stod det nu och då tycker jag att min älskling ska välja den avgörande låten, men han säger att killen får välja och då väljer han vilken, tror ni?
Japp, helt riktigt. Han väljer "Through the fire and the flames"!
Den svåraste låten på hela spelet på den svåraste svårighetsgraden!!

Försöker protestera lite först, men ger med mig fort och tänker; "Jaja, skitsamma, jag blir ägd."
Har aldrig ens försökt spela den låten, inte ens på medium.
Inte så förvånande nu heller så vinner han.

MEN VET NI VAD!?!?
Han fick 116.000 poäng, och jag fick 96.000 - HAN FICK BARA TJUGOTUSEN MER ÄN MIG!!!!
Fan, vet ni hur jävla stolt jag är, eller!?
Det var fan inte mycket han vann med!
Och han brukar ändå spela den låten och jag har aldrig ens provat!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0