Yayz!

Tjohoo! Min dator är numera lagad och fungerar utmärkt!
Böt moderkort och passade även på att få ett lite bättre grafikkort ;)
Ska prova om jag kan spela the sims 2 på högsta grafik nu, hehe! xD

Men det känns bra att ha en dator igen, har saknat den lilla rackaren så mycket!
Men nu när datorn fungerar så är TVn dum. Discovery channel och Discovery Science har slutat fungera. Har ingen åtkomst till dem längre, av någon konstig anledning. Har nyligen upptäckt Discovery science och får lite abstinensbesvär.. "/


Tyvärr blir det inte så mycket tid till att blogga, lägenheten MÅSTE STÄDAS!
Främst för att det ser förjävligt ut men dels för att min syster kanske ska bo hos oss i helgen! Trevligt!
Har inte träffat henne sen i mars då jag fyllde år.

Dagen är uppbokad, lite senare ska vi in på power meet och efter det så ska vi åka till Engsö slott!
Ska ta med systemkameran och självklart postar jag bilderna här, fy vad läskigt om det visar sig någonting! :O
Ska ju dit på natten så vi ska typ bunkra upp med ficklampor. :P

Har spenderat hela morgonen åt att städa men jag tror skiten förökar sig. DET BLIR JU BARA MER OCH MER!!!
Ska städa en stund till nu, sedan blir det till att dyka in i duschen och göra sig färdig för Power Big Meet! ^^
Förövrigt första gången som jag besöker power meet. Trevligt. :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0