Jag behöver en kiropraktor!

När jag klev ur sängen imorse (för typ 3min sedan) så låste sig min rygg. Älsklingen var tvungen att hjälpa mig att ligga ner igen eftersom jag bara skrek. Sedan fick han hjälpa mig resa mig upp.
Det gjorde så jävla ont, han fick fan hjälpa mig klä på mig!
Nu har jag lyckats ta mig in i vardagsrummet och sitter vid datorn, kan inte röra mig för då känns det som att ryggen gått av.
Sitter och gråter en jävla massa, men bara tyst - annars gör det för ont.
Varje andetag smärtar.

Nu nös jag, gissa hur jävla ont det gjorde!?


Så det enda jag kommer kunna göra idag är att sitta vid datorn.
Alla saker som var planerade och som jag vill göra blir till att glömma bort.
Städa blir nog inte av, nintendo wii GÅR INTE.

Men hur ont jag än har så tänker jag FAN måla garderoben!

Over and out in pain - RonjaZorina

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0