Hej tjockis!

Mamma har vart på ålandsbåten, det betyder att hon köpt en massa godis som jag kommer äta och bli tjock. :)

Var på besök idag och hämtade godiset, mötte min syster på vägen.
Hon hade vart på djurkliniken för hennes stackars katt hade gjort sig illa.. :(

Mammas ena katt Dusty anfaller syrrans kattungar hela tiden och det var troligtvis därifrån såret kom. Men inte bara det, såret hade utvecklats till en stor jävla äcklig varböld! Så hon hade vart och kollat upp det.

För er som inte vet det (ingen av er alltså?) så har mamma två katter, Dusty och Maria.
Sedan så har syrran köpt två kattungar, de får bo hos mamma tills syrran får flytta in i sin lägenhet i september.
Så det är fyra katter som bor i mammas tvåa :)

Och ja, hon kunde ju ha väntat med att skaffa katt tills hon flyttat, men då hon såg dessa kattungar smälte hennes hjärta - de såg precis ut som Maria och Mirabella som små!
Och då vi var tvungna att sälja dem två så ville hon ha kattungar som såg ut som dem. :)
Fast sen fick vi tillbaka Maria, men hon skulle aldrig klara av att flytta igen. "/

Nu håller älskling på att laga mat, det bli kyckling och cafe de paris-sås, vet inte vad det blir till men antingen ris eller potatis.

Min älskling är så jäkla bäst på att laga mat! :D

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0