Graviditetstest.

Idag gjorde jag mitt första grav-test någonsin, och nopes - jag var inte gravid.

Då är alltså frågan varför jag fortfarande inte fått min mens när jag skulle ha fått den runt den 20'de förra månaden?
Kan det möjligtvis bero på min nya medicin eller vadfan är det som är fel nudå!?
Hinner ju knappt få en ny medicin innan något nytt blir fel!

Grejen är att jag borde inte ens ha haft någon mens då jag hade sån akut järnbrist, och såfort jag får medicin som ska hjälpa mig så försvinner den!
Jätekonstigt, det är som att man får huvudvärk av alvedon (vilket jag iof vet är en sällsynt biverkning).

Men ja, mamma ska boka tid hos doktorn åt mig, vill ju gärna veta vad som är fel innan jag blir steril!
Kan ju tyvärr inte boka tid själv, jävla sociala fobi.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0