Första bilden på ritplatta!

Idag fick jag hem ritplattan jag beställde igår (eller var det dan före?) och har provat den!
Först var det jääääkligt ovant!
Ni vet när man rör med musen så lyfter man den ju ibland när musmattan tar slut?
Jaja, iallafall så funkar ritplattan så att där man sätter ner pennan, dit flyttas musen så det blir väldigt krångligt när man försöker lyfta pennan och så hoppar bara musen fram och tillbaka!
Men jag börjar vänja mig nu, som tur är!

Fast den har börjat krångla en del nu, hotkeys som inte funkar och höger- och vänster-musknapp funkar ej.. :(

Anyways; Min första bild på ritplatta!
Också ett bidrag till "Gissa kompisen" i min bilddagbok!
(Ronjazorina @ BDB)


Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0