Tur?

Jag lär ha lite tur iallafall, hur oturligt det mesta än känns..

Jag provar nämligen aldrig kläder innan jag köper dem, kollar inte på storlekarna heller.

För flera år sedan när jag vart och shoppat, kom jag hem och märkte att stringtrosorna jag hade köpt var i helt olika storlekar.. Ett par i Small, ett par i medium och ett par i extra large!
Så kan det gå när man bara rycker åt sig nåt som ser fint ut!
Som tur var så var de i XL lätta att sy in, så jag kunde använda alla ändå! :P

Fast jag har nog min pojkvän att tacka, han påminner mig alltid om att kolla storleken, hade han inte gjort det hade jag redan varit framme vid kassan med ett par jeans i XXS, haha! ;)
(Jag har medium/large ungefär..)

Men även fast man plockar fram rätt storlek på ett ungefär är det ju inte säkert att det passar! Det kan ju sitta jättefult på min kropp!? Det är ju främst därför man provar kläderna i butiken, inte för att hitta rätt storlek.

Men jag har tur på den fronten också, för jag brukar ändå passa rätt bra i kläderna jag får med mig hem.
Jävla tur det, då jag alltid köper rea-plagg, alltså utan bytesrätt.. :P Hade ju vart olyckligt om det inte passade då!


Det enda plagget jag inte var ritkigt nöjd med den här gången var den rosa klänningen. Den är ju skuren över bysten och sen hänger den ju rakt ner. Det får mig att se väldigt stor ut.. ;(
Om jag bara hade haft små, fina bröst hade den vart perfekt. Kan tänka mig att den hade suttit skitbra på en plattbröstad människa, då brösten ser HELT ENORMA ut i den klänningen!

Jag gillar inte stora bröst..

Kommentarer
Postat av: Stinaaa

äääsch, du bär upp allt du väljer med galans hörrududu :)

2008-01-31 @ 16:55:49
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0