MELLANDAGSREA!

Mellandagsrean blev ju inte så lyckad, kom ju endast hem med ett par strumpbyxor till fullpris..
Men idag kom en oväntad summa pengar in på kontot, så då åkte jag och älsklingen in till stan :)

Jag kom hem med en massa saker, då mellandagsrean tydligen pågår för fullt fortfarande. De blev väl inte av med allt efter jul, antar jag.

Det som följde med hem var;
  1. En svart T-shirt. 49kr
  2. En grå, vanlig långärmad tröja. 39kr
  3. En chockrosa klänning, hängselmodell med en rosett. 99kr
  4. Ett par svart/vit blommiga hipsters med en grön rand. 49kr
  5. Ett par vita string med rosa kanter. 20kr
  6. Ett par hipsters med massa nallar på och en matchande BH. (Inte alls min stil, men pojkvännen tyckte det var sött. Nallar på underkläder har aldrig tilltalat mig, känns så.. ..trettonårigt?) 30+30kr
  7. En rosa/grå randig hood, modell lång :) 29kr
SUMMA: 345kr
För åtta saker, bra fyndat, va?

Och så köpte älsklingen en vit hood för 99kr :)
(Dock så köpte han en radiostyrd bil för en tusenlapp ungefär också)

Bilder kommer senare:)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0