EMO!


Rubriken är den enda ledtråden jag tänker ge er angående filmen vi ska spela in i skolan.. ;)

Vi har fortfarande inte börjat skriva manuset, men jag tror vi blir klara att börja filma snart. Bäst jag packar en väska med scenkläder att ha i skåpet!

Jag måste säga att det känns lite spännande att göra den här filmen, jag hoppas verkligen den blir bra för jag har höga förväntningar! En chans för mig att leka skådespelerska, haha! (Har alltid velat bli skådis^^)


Rätt taggad, men idag är en sån där dag inga kläder passar och man är bara tjock och ful - ni vet hur omotiverande det är?
Att man bara äger fula kläder hjälper ju inte heller, och de kläder som jag har som är snygga är för små, från den tiden då jag vägde ca 15kg mindre(!).

Hoppas nu bara att jag lyckas hitta något innan depressionen slår till, har lyckats hålla mig på rätt bra humör tills nu och jag vill kunna gå till skolan idag!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0