YEY!!!!

Sist jag var på elevvårdskonferens så var det prat om att jag ev. skulle få praktisera vissa dagar (eller iallafall halva dagar) nästa termin. (iom mina borttagna kurser)

Tyvärr visade det sig att det inte alls fungerade ihop med mitt schema, endast en enda halv dag hade det gått.

MEN.

Idag när jag kom till skolan hade vi fått nya scheman till vårterminen och där börjar jag efter lunch - varje dag!
Onsdagar är jag till och med helt ledig!

KANSKE, kaaaanske får jag praktik då! :D


EDIT:
Btw så har jag nu officiellt gått över 500 unika besökare sedan jag skaffade min räknare. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Ronja! Det var ett tag sedan, hur är det? Roligt med praktik -har du ngn aning om vad du skulle praktisera med? Eller var? Snart är det jul, hur skall ni fira? :) Själv åker jag ner till Göteborg nästa vecka. Daniel kommer ner den 23:e med hunden. Inte långt kvar nu :D Ta hand om dig! Kramar

2008-12-11 @ 19:09:56
URL: http://hanna-lindberg.blogspot.com

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0