RONJA FOR PRESIDENT!

...Eller inte.
Men Ronja for Tomteavatar-tävlingsvinnare? Hell yeah!

Men för det skulle jag behöva er hjälp, jag skulle verkligen, VERKLIGEN uppskatta om ni ville klicka på bilden här nedan, scrolla längst ned på sidan och rösta på mig, som är en av jokrarna och är den enda med rosa luva.
Det skulle vara en rolig julklapp att vinna i år - speciellt eftersom jag kom på 2-3 plats eller något förra året.. ;(


SÅ KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL RÖSTNINGSSIDAN!
Och kom ihåg; Detta är ingen direktlänk för att rösa på mig - alla är fria att rösta som de vill!







Fast damn, man måste nog vara medlem.... Kaka till dem som blir medlemmar för att rösta!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0