Psychic.

Angående inlägget där jag skrev om sanndrömmar..

Jag har försökt börja "träna upp" min förmåga att känna igen sådana drömmar, så jag ska veta på ett ungefär vilka drömmar som kan "förverkligas".

Inatt drömde jag att min pojkvän kom till mig och var väldigt upprörd eftersom min pappa skickat ett argt brev till mina svärföräldrar. Brevet såg ut som ett illvrål (Harry Potter, någon?) och innehöll... otrevliga saker.
Det kändes VERKLIGEN som en sanndröm och jag spenderade resten av natten med att intala mig själv att jag bara inbillade mig. Klart som fan han inte hade skickat ett brev bara för att jag drömt det!?
Eller snarare; Klart som fan jag inte förutspått att han skulle skicka nämnda brev!

Till slut lyckades jag övertala mig själv att jag bara var fånig och kunde somna om efter en stund på morgonen.

Sedan ringer svärföräldrarna.
De hade fått brev.
Från min pappa.

Jag skrämmer mig själv nu faktiskt.
Tror ni att det finns synska människor?

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad häftigt :O men samtidigt läskigt!

2008-12-31 @ 10:28:40

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0