Min kväll blev förstörd.

Älskling kom hem och sa att han inte tänkte gå till festen. Han mådde dåligt, stackaren hade blivit sjuk han också..

Såklart är det aldrig någon som frågar om jag vill komma utan honom, de frågar bara honom om han vill komma.

Så nu får man sitta vid TV'n och ruttna som vanligt. Istället för grillad mat får man nu ingenting. Helt phucking jävla underbart.

Jag som sett fram emot det här hela veckan, och jag som inte ätit på tre dagar längtade verkligen efter en fet jävla hamburgare.

Det roliga är att Tom sagt till mig hela veckan, med en sur ton; "Du ska fan inte få förstöra det här bara för att du är sjuk"
Jag har svarat att jag kommer gå i alla fall, och så slutar det med att HAN förstör det.



Yes, jag är på dåligt humör.
Men det är inte älsklings fel att han är sjuk så jag ska bara pyssla om honom, hur jag känner får bara ni veta.
Det är skönt att ha blogg, man kan skriva av sig så mycket.
Han läser ändå inte bloggen, så....

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0