Klantarsel no. 1

Jag är världens största jävla klantarsel.
Allvarligt!

Det är inte utan anledning mitt smek-/ök-namn på högstadiet var "Klant nummer ett".

Exempel på min klantighet;

  • En gång i mellanstadiet skulle jag stajla lite, detta slutade med att jag råkade förlora 5*2 cm hud och kött på benet. Har fortfarande en fet grop där. Har ni sett era kompisars skelett någon gång? Min kompis fick nämligen se mitt då. :)
  • En gång sprang jag in i en stolpe och bröt näsan. Jag kollade aldrig upp det men efter det är min näsa synbart sned. Fast bara om man tänker på det.
  • Folk brukar fråga om jag skär mig när de ser min ena handled. Detta beror på att jag ramlade med cykeln som sexåring och ärret jag har kvar idag ser ut exakt som skärsår. Så om ni någon gång ser det ärret, oroa er inte - jag skär mig inte.
Där hade ni några exempel.

Det senaste var idag när vi var ute och åkte pulka. På vägen hem halkade jag och slog ner knäet hårt på isen. Efter det kunde jag inte gå men som tur var så skjutsade älskling mig på boben. :)

BTW så råkade jag spilla ner hela mig och bilen.
Vi fick nämligen med oss lite julmat hem och den stora kastrullen vi hade skinkspadet i höll inte locket tätt på. Så varje gång bilen gungade till for det ut skinkspad i mitt knä.
Precis innan vi var hemma åkte vi på en stor ojämnhet i marken och då rann det ut så mycket att jag nästan började misstänka att det var en kissnödig tvååring jag hade i knät.
Det kändes som att någon kissat på mig.
Frääääääscht.

Bara att börja tvätta när man kom hem.

Nu har älskling kollat på ong-bak och jag har tagit en tupplur på soffan. Sängen väntar och imorgon ska vi ut i skogen med några kompisar. :)
Min kompis som precis har fyllt år fick en fallskärm i födelsedagspresent. Coolt. :)


Nej, nu ska jag hoppa ned i sängen - GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej söt! Det är aldrig lätt att hålla koll på allt, speciellt inte när man är liten och har så mkt spring i benen :P

Tack för alla dina kommentarer på bloggen, det du skrev betyder mycket. Och det som hon (kommer inte ihåg vem) som sade det att "varför skriva och skylta med hur dåligt du mår" är rent ut sagt korkad! Tycker hon att det skulle vara bättre att dölja för folk hur man mår och leva i den lögnen istället för att gå ut med det så att folk kan förstå. Ja du vet. Du skrev likadant själv.

Läste om hur ni skulle fira jul - vad mysigt! Men värst vad mycket spring :) skall ni hinna med allt det firandet på själva julafton?

Nu måste jag kila, skall kolla klart på filmen :) Ta hand om dig, och du! Jag saknar dig! Kramar!

2008-12-14 @ 03:01:36
URL: http://hanna-lindberg.blogspot.com

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0