Set sail to Epic phail





Alltså.. Jag phailade så jävla enormt idag..

De som läst förra inlägget vet att jag inte gick och la mig förrns efter halv tre på natten
- alldeles för sent om man ska upp halv åtta.
 Jag är oansvarig, yep.

Vaknade imorse, stängde av alarmet och - somnade om.
Vaknade EXAKT en timme senare (verkligen exakt på minuten också) och rusade upp.
Var inte så faaasligt trött trots nattens korta sömn. Satte mig vid datorn och åt frukost, planerade att komma till dagens andra lektion som började vid tio.

 Efter elva någongång vaknade jag, hade somnat framför datorn. -.-
Schemat visade då lunch, och jag skulle inte börja förns halv två, så jag gick och lade mig.
Satte alarm på typ halv ett och somnade bredvid älskling.

Men så vaknar varken han eller jag av alarmet och vi vaknar inte förns klockan visar fyra!

Slutade typ halv fem så då var det fan inte värt att gå till skolan.. -__-

Japp, så gick det till när jag missade en hel skoldag.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0