Jag är trött..


Har städat hela helgen som sagt då, och nu sitter man här i datorsalen i skolan. Textkommunikation står på schemat och vi har en av mina absoluta favoritlärare - mikael larsson.

Natten bjöd på alldeles för få timmar av sömn, kom nog inte i säng förrns närmare tre.
Sov oroligt -som vanligt- och vaknade av mitt störande alarm. Finns inget värre sätt att starta dagen.

Till frukost satt jag vid datorn och tröck i mig godis, sådant där i småburkar som man kan köpa på coop för en tia, och drack cola.
- näringsrikt, ABSOLUT!

Ja, så nu sitter man här, trött och småhungrig.
Kan inte fixa de sista rapporterna på hamsterpaj, för det går inte om man sitter på IE. Firefox är mycket bättre!


Meningen med detta blogginlägg?  Vetefan egentligen, har väl mest tråkigt, antar jag.

Ska bjuda på en bild som ligger på skolans dator, ska bara leta fram en smaskig! :P
Äsch, jag hittar ingen!

Nepp, nu ska jag vara lite effektiv och göra en typsnittsaffisch! >.<

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0