P.I.M.P.

Idag spelade jag PIMP. Japp, så var det! Vi skulle spela in en film med tema "stölden" och jag skulle vara offret. Men se på vändningen...

Synopsis (typ?):
Börjar med en kameraåkning som visar stället där Elinore sitter.
Sophie är tjuv och springer runt med en subjektiv kamera som filmar allt hon gör, pillar på grejer, letar efter offer och plockar åt sig. Elinore sitter vid ett bord, och Sophie knackar henne på "fel" axel, och när hon vänder sig om för att titta åt vänster snor Sophie mobilen som ligger till höger om Elinore. Sedan får Sophie syn på mig, jag är värsta pimpen med pälskappa, hatt och grejer.. Jag går ut genom dörren och Sophie följer efter med kameran. Samtidigt som jag pratar i telefon så går Sophie efter mig och när jag stannar så zoomar sophie in på min mobil, så man ser att den är värsta Blingbling (prydd med strass ^^) och fortfarande inzoomad så följer hon min hand när jag lägger ner den i fickan, så kommer Sophies hand in i bilden och man ser henne sträcka sig efter mobilen i min ficka, men när hon har handen halvägs ute så märker jag henne och vänder mig om. "WTF are you doing, Bitch!?" säger jag, rycker åt mig mobilen och ger henne en käftsmäll som får henne att ramla omkull. Från marken där hon ligger filmar hon mig underifrån och man ser mig ta upp hennes väska, kolla i den och säga "nice" och gå därifrån med väskan i handen. Vänder mig om efter några meter och säger "That should teach ya!" och fortsätter gå..

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0