Värdelöst.. Precis som vanligt, alltså.. (Gnällvarning)



Jag är hungrig. Jag behöver mat, nu.
Vi har ingen mat.
Eller, vi har köttbullar, men jag kan inte äta köttbullar, blir spyfärdig av det. Och för det andra, vi har ingenting att äta till köttbullarna. Jag skulle kunna äta macka, men vad ska jag då äta imorgon!? Och dagen efter det!?
Satt nyss och tjatade på min syster 40 mil bort att hon skulle låna ut en hundring åt mig, tjatade hur länge som helst och när jag tillslut fått henne att säga ja, så säger hon att det inte går för att våra konton inte är kopplade.. -.-
Jävla skit. Varför skulle man vara tvungen att koppla konton!? Jag skulle då fan inte klaga på att någon förde över pengar till mitt konto! Tvärtom, ffs!

Jag blev besviken..

Hela dagen har vart riktigt skit.. Vaknade idag och låg och tänkte på hur dåligt allting är.. Allt skit som hänt mig på senaste tiden.. Allt suger.. Depressionen är djupare än någonsin och självförtroende är något som inte har existerat hos mig på väldigt länge..



Ska till doktorn nästa vecka, hon ska sticka nålar i min rygg, kolla njurarna, tror jag..
Nu har hon kollat allting, inte hittat några gel, och om hon inte hittar något nu heller så skickas jag vidare till Uppsala. Skit..
Egentligen vet jag ju vad det är för fel, eller jag tror iallafall att det är min psykiska ohälsa som ligger bakom allting.. Doktorn tänkte på depression som orsak, och jag sade vad jag trodde om det, men det gick hon inte vidare in på, så jag sitter här lika värdelös som vanligt och tycker synd om mig själv..  Jag vägrar åka till uppsala..


Jag måste må sämre psykiskt än jag trodde, alltså.. Jag har kommit på mig själv med att gå rätt ut i gatan utan att titta efter bilar och bli besviken att det inte kom någon bil.. När fan ska någon bry sig tillräckligt mycket för att förstå att jag behöver hjälp.. Tvinga mig, ffs! >.< Jag klarar inte det här själv!
Kanske borde jag låta någon kompis läsa min blogg?



I helgen proppade jag i mig mat, bland annat så åt jag en halv vattenmelon själv..
7 persikor. Godis och en jääävla maaaassa mat.

Igår åt jag tre potatisar och lite sås och senare två rostade mackor. Drack té.

Idag har jag ätit en macka, kanske tar en macka till senare, men det känns inte värt det..

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0