RC-bilar och rosa converse

Idag har jag filmat min pojkvän när han körde med min rcbil :)
Kan lägga upp någon film senare, när jag orkar, mwahaha! ^__^

Och så har jag bråkat med en tjej angående converse.
Hon blev tydligen jättearg över att jag hade ett par rosa basketkängor för femtio kronor ;O
Jag anser att mina skor inte nödvändigtvis behöver vara fake converse, då converse är ett märke och inte en skomodell.
Hon däremot är helt störtsäker på att converse uppfann den modellen på skor och att alla andra är kopior, Usch alltså. Det var så lätt att överbevisa henne, bara att visa fakta på att converse grundade sitt märke ca hundra år EFTER att den första skon i den modellen skapades.. -___- Aldrig får man ha något kul :P
Tyvärr kunde hon inte erkänna sitt nederlag utan sket i att svara på det.. "/


Annars så har jag varit vaken hela natten :) Var redigt trött på jobbet idag.. -___-

Somnade under sorteringen..

Kanske lägger ihop lite fakta senare, angående conversen. Fler ska få lära sig hur det egentlgien ligger till.
Den här tjejen klagade som fan, sa att hon hatade folk som gör kopior, snor andras ära..
Då kanske hon borde tänka över conversen då? ;)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0