Matdagbok - Söndag 15/7

Japp, jag ska föra matdagbok. Inte särskilt intressant för er kanske, men det känns smidigt - här tappar jag itne bort skiten ^^

Jag börjar skriva matdagbok för min doktor har sagt att mina sömnproblem kan ha och göra med hur jag äter.
Så jag börjar tidigt med det här, troligtvis kommer doktorn be mig skriva så här senare, men då ligger jag redan före! ;) Haha!

Om man kanske skulle berätta om sömnproblemen; jag somnar hela tiden och helt okontrollerat. När jag läser, spelar datorspel, sitter på tåget eller till och med cyklar (!!)
Väldigt jobbigt.
Blir jag inte frisk så kan jag inte ta körkort, jag kommer somna vid ratten. -__-

Dessutom så verkar det som att jag inte kan komma ner i djupsömn alls, jag blir aldrig utvilad.
Sist jag kände mig utvilad var himmelskt! Jag kan inte komma ihåg när jag senast mått så bra, för när jag vaknade på julaftonsmorgonen och kände mig utvilad så har bekanta sagt att jag var som en ny människa!


Iallafall:

SÖNDAG 15/7
Vid sex på morgonen - en banan.
Vid nio på morgonen - två mackor och en halvliter té (Tom tvingade mig)
Runt 11-12 på morgonen två toastmackor och oboj. (Tom tvingade mig )
En halviter té på kvällen.

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0