I'm a NINJAAA! xD

Inatt drömde jag att jag var Naruto, huvudpersonen i en manga- och anime-serie.

Jag var på en klätterställning på näslundskolans skolgård, i drömmen var det en båt.
Jag utkämpade en hård strid mot en karaktär i serien som heter Sazuke.
Mitt i fajten så kom jag på mig själv med att inte komma ihåg om det var jag eller Sazuke som kunde attacken "rasengan" Jag stannade upp i nåot ögonblick för att fundera över detta.
Tja, denna del av drömmen har blivit svart nu, men det slutade med att jag sprang förbi Hinata (tjej som är kär i Naruto = Jag i drömmen) och puttade ner Sazuke från rutschkanan, och där hoppade 5-10 av mina vänner på honom.

Sen vart det timejump eller nåt, och flera timmar senare stod de fortfarande och sparkade på Sazuke :P

Hinata stod på lekplatsen med vattniga ögon och berättarrösten (en gubbe i 45årsåldern som hade STARK finsk brytning) sade någonting och det slutade med att Hinata sade någonting med "anni" (det betydde "vän" på japanska enligt subtitlen xD )

"You vill always be my anni / friend"


Jag har både berättarröst och subtitles i mina drömmar O__o



Jag slutade äta ägg i 10års åldern, anledning oklar,
Igår bestämde jag mig för att börja igen, tänkte: jag kan börja lite smått, gå långsat fram och sådär..

Men icke! Idag tvingade min pojkvän mig att äta TVÅ hela ägg!! :S



Mat idag:
En kopp té när jag vaknade vid halv 6 på eftermiddagen.
Två stekta ägg vid 8-10 tiden på kvällen.
Två mackor med ost vid 24.00, min pojkvän tvingade mig..

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0