FOTO! :D

Igår var jag vid hamnen i västerås, finns en massa lyxiga hus där och vi var på besök hos en bekant till min svärmor.
Eftersom jag fick min drömkamera i julklapp (Canon EOS 400D) så gick jag ju ut och fotade lite ;)

TYVÄRR var det så dåligt väder, helt grått och mulet, att bilderna jag tog på mälaren inte blev nå roliga ;( Men däremot hittade vi en jävla massa klotter, och det är förbannat snyggt med modellbilder framför en graffitivägg. Tyvärr igen så hade jag ingen modell med mig, men då får man klippa och klistra med bilder vi har tagit i studion! :)
 image71
TYVÄRR var det så dåligt väder, helt grått och mulet, att bilderna jag tog på mälaren inte blev nå roliga ;(
Men däremot hittade vi en jävla massa klotter, och det är förbannat snyggt med modellbilder framför en graffitivägg.
Tyvärr igen så hade jag ingen modell med mig, men då får man klippa och klistra med bilder vi har tagit i studion! :)

Så modellen kommer från en studiobild och bakgrunden fotade jag igår ;)
Hur blev det tycker ni? :)

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0