Spöken?

Tror du på Spöken? Jag gör det, och därför så ryser jag lite i tanken på den senaste bilden jag tog.. :S

Jag skulle fota min kompis Karin, och jag plockar upp kameran, siktar och trycker av. Sedan dör kameran av oförklarlig anledning, fast batterieindikatorn visar fullt.. Japp, blev alltså inga fler kort den dagen, dumma kamera!

Sedan går jag hem och "framkallar" bilden, dvs lägger in den på datorn.
När jag tittar på den ser jag en konstig skugga eller nåt brevid Karin, det ser typ ut som att någon står framför mig.
Jag har redigerat bilden så att man tydligt ska kunna se "saken" jag pratar om.. Den har inte någon speciell from, men ändå.. :S Det är INTE solen, för ahde solen skinit så hade ju Karin haft en skugga, right?
Och det är inte smuts på linsen heller, jag ahr en tvångstanke att torka av den..

Alltså, jag tror på ett liv efter döden.
Min farmor dog för någon vecka sedan och på det första kortet jag tagit sedan dess uppenbarade sig detta och kameran dog oförklarligt efter att kortet togs, jag tycker det är lite läskigt iallafall.. :S

Orginal-bilden:


Och förtydligad genom ökning av kontrast och färg:
image36

Så vad säger ni, tror ni på spöken? Jag gör det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen ofta spöken, snälla.

2007-08-20 @ 16:36:55
Postat av: RonjaZorina

Amen ofta vara anonym, snälla.. -____-
Töntig kommentar, btw..

2007-08-20 @ 18:02:43
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du förstår väl själv att det är nåt fel på din kamera, ofta din farmor står bredvid Karin i såfall? det borde ju vara bredvid dig om det är så att det är din släkt

2007-08-24 @ 06:56:00
Postat av: RonjaZorina

Kanske så att hon står framför kameran, som så att jag skulle fota henne och inte Karin?

2007-08-25 @ 16:04:51
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, skrattretande det där är alltså. Oftaaaaaaa:|

2007-08-26 @ 22:08:24
Postat av: RonjaZorina

DU är skrattretande, hmpff! >.<

2007-08-27 @ 01:04:56
URL: http://rze.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, du är skrattretande. Säkert din dåliga kamera eller hon tjejen som är för ful för att va med på bild så ni ska kolla på nåt annat ^^

2007-09-09 @ 11:20:30
Postat av: RonjaZorina

Du är inte bara skrattretande, du är patetisk också.. OCH riktigt värdelös på att försöka dissa någon.. Du borde ge upp istället, skaffa en hobby - något du är bra på, för elaka kommentarer var inte riktigt din grej.. Kasst! ^^,

2007-09-09 @ 18:29:48
URL: http://rze.blogg.se/

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0