Nya väskor, sjukhusbesök och blommiga hammare!

Mamma beställde ett bokpaket - bara för att få en blommig hammare! x)

I paketet låg förutom böcker och blommiga hammare även en svart väska i äkta skinn, den fick jag :)
Där låg också ett hjärthalsband i guld, det fick jag också!

Mamma sade angående hasbandet;
"Såg du vilket fult hasband som man fick tillsammans med väskan och hammaren? " -följt av en beskrivning..
Jag tycker om halsbandet! :)
Ursäktar för dåliga bilder.. Som sagt så borde min kamera få sparken.. -__-





Halsbandet fungerade både bak och fram, det var två halsband i ett! :)

 
Imorgon ska jag på min sista undersökning i västerås.. När Vårdcentralen i hallstahammar inte kunde göra mer för att utreda mig så skickades jag till lasarettet i västerås, imorgon ska jag alltså på den sista undersökningen där, hittar de inte felet så så skickas jag vidare till uppsala(!) då västerås inte kan göra mer för mig..
Vad fan är det för fel på mig? Jag vill gärna veta det nu..

Är lite nervös angående undersökningen också.. "/ De ska sticka massa nålar i min rygg, njurprov tror jag det var..
Det kommer göra ont, och jag är rädd för nålar såvida inte det är jag som håller i dem..
Blodprov är liksom okej, jag har blivit så jävla van nu att jag inte känner något, men jag vet inte hur det kommer bli med nålar på andra ställen.. "/


En lite kul grej är att jag inte kan ta blodprov i vänster arm alls, det är totalt omöjligt!
Den stolen som jag oftast fått sitta i under blodprovet på vårdcentralen i hallstahammar är inställd så att provet tas i vänster arm, men varje gång jag satt där så slutade det med att sköterskan fick flytta p sin stol och ta i höger, det kom aldrig en droppe ur vänsterarmen!

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0