LASTBILSVÄLTNING!

Alltså, imorrn ska vi ju grilla och ha kul. Så är man sjuk. Pissförkyld och dan och det är min pojkvän också, han har typ feber..

Men, men, jag VÄGRAR vara sjuk imorgon, ska till skolan imorrn och jag tänker fan vara frisk efteråt! Haqr längtat efter att få grilla så jag tänker verkligen inte sumpa det nu bara för att jag är snorig och svimfärdig pga huvudvärken xD
"Bit ihop och se glad ut, ta en klunk sprit så glömmer du bort att du är sjuk"


Förövrigt fick jag nyss höra att en lastbil har vält vid rondellen i hallstahammar, den ligger ungefär 50m utanför där jag bor, men jag är ju sjuk, så jag orkar inte gå ut..

Annars hade man ju kunnat fota skiten och sälja till VLT.. ^^,

Kommentarer

Skriv något roligt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer bara jag se!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0